POLITICA DE RETUR
În conformitate cu O.U.G. 34/2014, în cazul în care nu sunteți mulțumit/ă de produsul care face obiectul comenzilor încheiate online, aveți posibilitatea de a-l returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără a fi necesară invocarea unui motiv.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.
Prevederile O.U.G 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice, constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare. Pe baza aceasta, ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul persoanelor juridice.
Art. 12 menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale. Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat! Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Este de preferat ca returul să fie efectuat în ambalajul original al acestuia. În cazul returnării produsului în alt ambalaj decât cel în care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat dacă produsul nu prezintă urme de uzură, nu este deteriorat, are toate etichetele atașate și este complet - inclusiv cu accesorii, certificat de garanție, dacă a fost emis de producător / distribuitor și toate documentele cu care a fost livrat.
Dacă produsul nu corespunde așteptărilor dvs. și doriți înlocuirea acestuia sau doriți să alegeți alt produs de aceeași valoare sau valoare mai mare - taxa de retur este oferită GRATUIT, fiind suportată integral de către noi. Se acceptă maxim returul a 3 produse în decursul unui an calendaristic, pentru fiecare client. În cazul în care produsul înlocuit este mai scump, se va achita diferența de către dvs. Pentru a realiza acest lucru vă rugăm să completați formularul de retur și să precizați produsul dorit la schimb. Întrucât nu putem realiza în timp real aceste schimburi, schimburile vor fi realizate în limita stocului disponibil la momemntul operării acestora de către operatorul nostru (veți fi anunțat telefonic).
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract, contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător.
Important! Pentru orice altă situație diferită de cele menționate mai sus, taxa de retur va fi suportată de către cumpărător! Aceasta conține transportul, monitorizarea, manipularea, verificarea și procesarea.
Salmi Ecomob Production poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunța la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restricțiilor privind vânzarea de produse sau servicii.
Contravaloarea produsului returnat va fi restituită în maximum 14 zile calendaristice din momentul în care returul dvs. ajunge în depozitul nostru. Restituirea sumelor achitate se va efectua prin transfer bancar, chiar dacă plată a fost achitată ramburs (cash). În cazul în care ați achitat produsul online, prin card bancar, vă vom restitui suma aferentă produsului returnat în același cont bancar din care ați efectuat plata, din care vă putem retrage taxa de transport pentru returnarea coletului. În cazul în care plata a fost achitată ramburs, este necesară transmiterea de către dvs. a unui cont bancar (IBAN) în care să vă putem returna contravaloarea produselor returnate, mai puțin taxa de retur. Excepție de la plata oricărei taxe de transfer o constituie situația în care cumpărătorul solicită în mod expres ca rambursarea să se efectueze într-o anumita valută sau într-un cont din străinătate. În această situație, Salmi Ecomob Production, în relație cu partenerul său contractual cu banca agreată, poate refuza transferul sumei, iar în eventualitatea acceptării efectuării transferului, comisionul/comisioanele aferente vor fi achitate de către cumpărător.
Salmi Ecomob Production va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care Salmi Ecomob Production nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul.
Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către client acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere a produsului / produselor.
Continuarea activității dvs. pe site-ul decorum.ro, presupune acordul cu acești Termeni și Condiții.